QUI SOM

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

La Nau Espacial està formada per un equip humà interdisciplinari; treballem en xarxa per obtenir el millor de cada àmbit: la psicologia, l’educació, l’art, la psicopedagogia, la meditació i el món del lleure.

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

– EQUIP DIRECTIU I ORGANITZATIU: Amb formació en pedagogia, psicologia, formació específica d’educació emocional, educació en el lleure. Dirigim les sessions, creem i planifiquem les activitats

quisom_lanau_clara3
CLARA MAS
· Co-directora de La Nau Espacial
· Formada en arts plàstiques i disseny (Escola Massana · Escola Elisava)
· Psicologia -en curs- (UOC)
· Monitora d’activitats de lleure infantil i juvenil (Fund. Pere Tarrés)
· Professora de ioga per a infants i famílies (Yoguitos)
· Ponent en les xerrades sobre educació i desenvolupament infantil (Escola d’adults Víctor Català -Centre penitenciari Can Brians-)
· “Educació emocional” amb Agnès Vallvé i Guiomar Manrique
· “Educació emocional en el lleure” (Fundació Escolta Josep Carol)
· “Programa de 8 setmanes de Meditació Mindfulness per a la reducció de l’estrès”(Mindfulness y Psicología Barcelona)
· “Anàlisi de dibuixos infantils” (Institut de la Infància)
· Àmplia experiència en el món de l’educació i el lleure en diversos centres com a monitora de suport, casals de vacances i colònies

quisom_lanau_sandra4
SANDRA RESTORI
· Co-directora de La Nau Espacial
· Pedagoga (UB)
· Grau d’educació primària (1r cicle · UB)
· Màster en Ecologia Emocional -en curs- (Institut d’Ecologia Emocional i Fundació Àmbit)
· Tècnica d’educació infantil (Solc Nou)
· Monitora d’activitats de lleure infantil i juvenil (Fund. Pere Tarrés)
· Professora de ioga per a nens i famílies (Yoguitos)
· “Educació emocional” amb Agnès Vallvé i Guiomar Manrique
· Àmplia experiència en el món de l’educació i el lleure en diversos centres com a monitora de suport, casals de vacances i colònies

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

– EQUIP DE SUPORT: Amb experiència en el món del lleure, la psicologia, la pedagodia i l’educació infantil; l’equip de suport participa en el desenvolupament de les activitats, les valora i en fa seguiment; així mateix realitza suport en el seguiment dels infants participants

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /